MUNICIPAIS 2015

O BNG-Asembleas Abertas presenta unha campaña con doazóns cidadás e sen un euro da banca

“Depende de nós”, o lema de campaña do BNG-Asembleas Abertas para o 24M

campaña
photo_camera campaña

Co aval da súa experiencia tanto nos gobernos municipais como na oposición e con vontade de se converter en alternativa nas vindeiras eleccións o BNG-Asembleas Abertas presentou os eixos fundamentais do que será a súa campaña para os comicios municipais. Será unha campaña sen mailing masivo, na que non se pedirán cartos á banca mais na que se activará un sistema de doazóns a través da web dependedenos.gal. 

Nunha rolda de prensa que se desenvolveu esta quinta feira fíxose publico tamén o lema do que será a campaña para as listas do BNG-Asembleas Abertas. “Depende de Nós”, será a frase que máis repetirán nos quince días da campaña, lenda que xa se deu a coñecer a través dunha páxina web na que se cruzaban preguntas e respostas arredor das actuacións políticas nos ámbitos municipais. 

Foi o director de campaña, Bieito Lobeira, quen se encargou de explicar o contido do lema que, segundo dixo, transmite que o modelo de concellos vai depender da propia cidadanía e do que vote o vindeiro 24 de maio. 

" BNG-AA “é a alternativa nacionalista solvente implantada en todo o territorio”, dixo Lobeira 

“Ofrecemos un modelo de concellos con paredes de vidro, libres de corrupción e de corruptos, concellos ao servizo das persoas, non de poderes de ningún tipo, concellos nos que se poda vivir e traballar con dignidade, concellos con servizos sociais públicos de calidade, e concellos galegos, orgullosos da súa identidade e de formar parte deste país”,  dixo Bieito Lobeira ao tempo que defendeu que BNG-AA “é a alternativa nacionalista solvente implantada en todo o territorio” que se presenta co aval da súa experiencia fronte outras forzas políticas ou alternativas. 

 “A xente fala dos concellos do rural apelando ao modelo de Allariz, e fala dun concello urbano e apela ao modelo de Pontevedra. Estes modelos non existen en calquera outra forza política”, defendeu Bieito Lobeira. 

Tres fases dunha campaña 

Tres son as fases que o BNG presentou na rolda de prensa da campaña para os comicios do 24 de maio. A primeira está xa iniciada e consiste no diálogo a través de preguntas directas á cidadanía para reflectir sobre temas de relevancia tanto na xestión pública como para o benestar xeral. Servizos públicos, emprego, urbanismo responsábel ou xestión dos recursos son algúns dos asuntos arredor dos que se poñen sobre a esa preguntas e respostas. Esta primeira fase da campaña móvese nas redes co hastag #dependedenós e na web http://dependedenos.gal/.

A proposta marco para os concellos que xira arredor dos cinco eixos “concellos abertos, para vivir, sociais, públicos e galegos” centra a segunda fase da campaña mentres a terceira xirará en torno á difusión das candidaturas, tanto da persoa que encabeza a lista como da listaxe ao completo. 

"O acto de presentación de candidaturas será o 25 de abril en Pontevedra"

Financiamento colectivo

Especial fincapé se fixo no financiamento dunha campaña na que o BNG non recorrerá a créditos bancarios nin fará mailing masivo. Será, segundo dixo Lobeira, unha campaña “boca a boca e porta a porta” realizada con recursos propios, tanto por medio das cotas da militancia -que farán aportacións extraordinarias- como dos cartos achegados por simpatizantes para o que se activa un sistema de doazóns, “crowfunding”- a través da web dependedenos.gal. Como novidade presentaron tamén a activación dunha rede de activistas formada por voluntariado de apoio ás candidaturas. 

Cita o 25 de abril 

En Pontevedra e na sinalada data 25 de abril terá lugar un acto de presentación de candidatas e candidatos co fin de facer visíbel a implantación do BNG en todo o territorio.  “Porque non somos unha marca electoral, nin un produto televisivo de último minuto, temos unha traxectoria de décadas de traballo en defensa do país”, dixo Bieito Lobeira. 

Máis en POLÍTICA
Comentarios