A simboloxía da vitimidade: signos dinámicos da salvaridade como lugares da memoria

Busto de Alexandre Bóveda, en Bos Aires en 1945, con Castelao á dereita, na primeira homenaxe ás vítimas do franquismo. (Foto: CCG)
Os lugares da memoria son espazos que achegan verdade, teorizou Ignacio Ellacuría antes de que co seu martirio fora tamén el sinalado en diferentes localizacións como chamado para a lembranza. Así topamos desde San Salvador a Portugalete, da UCA da que era reitor até a Universidade de Innsbruck na que se formou, o seu nome recollido en murais, placas, bustos, etc. Este xesuíta, desde unha perspectiva teolóxica, analizou a función do lugar da vitimidade como espazo histórico-político. Considera que hai culpas que non se espían nos confesionarios senón que deben ser expurgadas en ámbitos públicos e comunitarios.
 
Debes estar rexistrado para ler este contido
star
Poderás rexistrarte co teu correo. É rápido e gratis.
Precisa axuda? Envíanos un correo electrónico a subscricion@nosdiario.gal.