Do 12 ao 16 de setembro

O WOS Festival consolida o seu xiro cara á música electrónica avanzada

No seu programa non abundan os nomes espectáculo e, porén, o WOS é un dos festivais principais de Galiza. Na quinta edición, que comeza esta cuarta feira en Compostela e esténdese ate o domingo 16 de setembro, consolida a súa virada cara á electrónica avanzada e a aposta por transcender o campo anglosaxón.
 

spectrum 2
photo_camera O inglés Peter 'Sonic Boom' Kember, corazón de Spectrum. Foto: WOS Festival.

“Queremos ofrecer unha alternativa cultural e artística que permita ao noso público descubrir e gozar de experiencias únicas en contextos moi especiais e audiencias limitadas”, sinala a organización, a produtora compostelá Work On Sunday. O Teatro Principal, o CGAC, a Fundación SGAE, a Igrexa da Universidade, as salas Capitol e Malatesta ou o Cinema Numax serán os escenarios do encontro.

Entre os artistas de maior percorrido dos contrados polo WOS -que conta con Estrella Galicia como maior patrocinador- atópase Spectrum, o proxecto de Peter 'Sonic Boom' Kember (ex Spacemen 3) sobre o rock repetitivo e electrónica analóxica. Actuará na medianoite da quinta feira na Fundación SGAE. O sábado ás sete na Fundación Granell, a exipcia Nadah El Shazly ofrecerá a súa singular proposta, unha das máis sentidas na escena independente do Cairo: certo jazz, experimentalismo electrónico e rastro folk a partir do maqam árabe. O dub noise de The Bug -alcume de Kevin Martin, hiperactivo músico inglés- porá o ramo esa mesma noite na Capitol.

Nas sesións de música dance -as madrugadas de sexta feira e sábado na Sala Malatesta- estará a estadounidense Laurel Halo, unha das músicas de maior relevo nas escenas electrónicas recentes. A cota galega cubrirana propostas como o jazz de Sumrrá, o panafricanismo lusófilo da picadiscos Russinha ou as paisaxes sonoras e o ruidismo de Death Whistle.

Entre as actividades paralelas dun festival en que haberá 39 eventos hai cinema -en Numax proxectaranse Milford Graves Full Mantis, O ruído son as casas sobre a escena experimental arxentina, e The Public Image is Rotten- ou mesas redondas -sobre novos medios, políticas culturais ou sustentabilidade dos festivais. Os participantes na quinta edición do WOS proceden de Sri Lanka, Xapón, Hungría, Serbia, Brasil, Galiza, Estados Unidos ou Exipcio.

Máis en CULTURA
Comentarios