Se nun grupo de Whatsapp reunimos Luís Bárcenas, Feijóo, Marcial Dorado, Alfonso Rueda e Baltar jr, daí pode saír calquer cousa, mesmo a chave de por que se decidiu pór as eleccións o 25S. Pasen e vexan:
IMPORTANTE. Desvelámosche como se adiantaron as eleccións Galegas. pic.twitter.com/QucTMaxXro
— BNG (@obloque) 29 de agosto de 2016
O community manager do PP contra-ataca:
Dramatización da precampaña do resto de partidos. Ata onde chega a nosa imaxinación, pois probablemente foi peor. pic.twitter.com/Cocrq0fTny
— PP de Galicia (@ppdegalicia) 29 de agosto de 2016
Claro que nas últimas horas o asunto estrela no twitter foi o parecido entre o logo de En Marea e o dunha marca de cervexa madrileña.
Como cabía agardar, houbo quen ergueu a voz para dicer que xa postos, mellor a cervexa galega:
Eu quédome coa estrela @estrellagalicia melhor que @mahou_es e @En_Marea #sucursalismos pic.twitter.com/qMH0nPjNaU
— xose maria torné * (@xmtorne) 29 de agosto de 2016
Sobre este tema, un dos referentes do twitter galego, @Tawil, apostilaba o seguinte:
Não critiquedes que o logo de En Marea seja cópia do de Mahou. A outra opção q lhes deixavam desde Madríd era pior. pic.twitter.com/9Ra3xc6PAB
— TODO MAL (@Tawil) 29 de agosto de 2016
Mais tamén hai quen terciou para asegurar que de parecido, nada.
Cuñaos de twitter, o novo logo de @En_Marea é unha tipografía neohumanística, e o de Mahou unha Gótica. Nada q ver
— Marcos Dopico (@marcosdopico) 29 de agosto de 2016
To be continued.